نقش واعتبار واسطه ها در بازاریابی الکترونیکی

نقش واعتبار واسطه ها در بازاریابی الکترونیکی

تولید کننده گان ومصرف کنندگان در بازار های الکترونیکی بطور مستقیم با یکدیگر در تعامل هستند. در این میان مشکلاتی از قبیل قیمت گذاری مناسب وعدم شناخت نیازهای مشتریان می تواند تعاملات بین تولید کنندگان ومصرف کنندگان رانامطلوب ساخته ودر مواردی غیر ممکن سازد.

*نقش واعتبار واسطه ها در بازاریابی الکترونیکی *

تولید کننده گان ومصرف کنندگان در بازار های الکترونیکی بطور مستقیم با یکدیگر در تعامل هستند. در این میان مشکلاتی از قبیل قیمت گذاری مناسب وعدم شناخت نیازهای مشتریان می تواند تعاملات بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان را نامطلوب ساخته و در مواردی غیر ممکن سازد.

بنابراین نقش وجایگاه واسطه ها ارزش بیشتری پیدا میکند.

واسطه ها می توانند به پنج محدودیت مهم زیر در تعاملات مستقیم توليد کنندگان ومصرف کنندگان پاسخ دهند.

1- هزینه های جستجو

2- فقدان امنیت

3- اطلاعات ناقص

4- ریسک معامله

5- عدم قیمت گذاری مناسب

 

شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)

(دپارتمان بازرگانی)

جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس